fredag 8. februar 2013

Tid for kontraster, part 2.

Tror aldri jeg har stillet med 2 bidrag, nei det har jeg faktisk ikke... men ettersom premien er en STOR drøm, så prøver jeg lykken med et annet kontrast bilde som jeg tok før jul. Her viser jeg nymalt kalkmalt vegg mot det lyse Lindebjerg Design skapet, med de vakreste Tine K ting og lampe. Som dere vet er jeg STOR fan av Tine K sine kreasjoner, jeg elsker det etniske mot det nordiske. Det er kontraster som jeg liker. Fondeveggen i stuen gjorde en stor forskjell her hjemme, og angrer ikke det spor. Sjatteringene i malingen gjør den spennende og er en naturlig kontrast til det jeg ellers bruker når jeg innreder.










Du har enda noen timer til og melde deg på NIB sin utfordring "tid for kontraster". Meld deg på HER.

L O V E

Lisette


16 kommentarer:

  1. Kjempelekkert :)

    God helg, kos deg masse!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig bidrag..
    Lykke til :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Enda et fint bidrag fra deg ! Lykke til søte :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Tenkte faktisk på deg da jeg så hva premien var:)
    elsker dette bildet! nydelig!
    Lykke, lykke til! og god helg i finfint vær:)
    klem nina

    SvarSlett
  5. Hei på deg.

    Nydelig bilde. Å jeg tror du er den personen jeg kjenner som hadde blitt mest glad for den premien. Så masse masse lykke til. Jeg har også stilt med to bidrag og jeg som nesten aldri klarer å stille med et en gang.

    GOD HELG

    Klem Annfrid

    SvarSlett
  6. Så lekkert. Dette burde du absolutt vinne med !!

    SvarSlett
  7. Lekkert! Nydelige bilder og et nydeloig hjem! Lykke til i utfordringen! Legger meg til deg og titter snart innom igjen!

    Velkommen på besøk hos meg også!

    SvarSlett
  8. Den premien veit du den hadde vært deg så vel fortjent for makan til premie,wow det kan bare ikkje målest i verken ting eller penger,for ein opplevelse:)
    Nydelig bidraget ditt,vakkert som alltid:)

    Ønsker deg ei fin helg med morsdag og fastelaven!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Flott bidrag nr 2:)
    Her må man jo bare prøve seg!!
    FOR en premie ♥ Er jo rene drømmen:)

    Ha en fin fredag, og lykke til:)

    SvarSlett
  10. Lekkert bidrag.
    Nydelige bilder.

    Fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  11. Så nydelige bilder, flott bidrag til NIBs utfordring. Som vanlig rekker jeg vel ikke å delta på denne utfordringen heller :-O Digger den lekre Tine K lampen dere har over bordet, så lekkert med skjellene nederst. Har vurder denne lampen på soverommet :-)

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  12. Kunne tenke meg at du likte premien ja ;))
    Ha en fortsatt fin kveld.
    klem
    sigrun

    SvarSlett
  13. Veldig fint bidrag ❤ Elsker skapet ditt og lampen fra TineK Drømmedate for deg denne premien :) Heier på deg ! -klem Kjersti-

    SvarSlett
  14. Å, for en nydelig spisestue!!!
    Elsker det!

    Ha en flott helg, skjønning!
    Klem

    SvarSlett
  15. For et herlig bidrag! Helt herlige bilder du deler her. En riktig fryd for øyet er de.

    Ønsker den en fin helg!

    Klem Katrine

    SvarSlett

Takk for komentar hos meg, det gjør meg GLAD!!!