søndag 10. februar 2013

Mammadag og fastelaven...

Ingen tvil at jeg elsker farger i form av blomster...disse vakre ranunklene i gult, lilla og rosa var bare så vårlige. 

Jeg vil 
G R A T U L E R E alle mammaer der ute med morsdagen, så gøy med en egen slik dag der vil blir litt ekstra hyllet. Men skal ærlig innrømme at min mann er ikke særlig romantisk, så dagen er nokså ordinær for meg. Omeletten laget jeg faktisk selv i morges, haha...Men jeg har minnene fra jeg var liten at jeg alltid kjøpt blomster til min mamma, og var "ekstra grei"( det var jeg vell alltid?)


❤ ★ ✪  












 ❤ ★ ✪ ★ 

Jeg har en vakker mamma på alle måter, så da vil jeg hylle henne ekstra på bloggen i dag. Takk for alle de gode samtalene og rådene, og for at du har gitt meg grunnlaget for og være en like god mamma som deg. For det er jeg. Jeg elsker deg, mamma!

P.S Programmet jeg har brukt på kamera, er ekstra lys bakgrunn. Egen funksjon på mitt kamera som heter ekstra lys. Da kommer blomstene ekstra godt fram. Gøy og prøve seg fram...

L O V E


Lisette


13 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen Lisette!
    Nydelige, vårlige blomster..

    Vakkert skrevet om mammen din,
    du er god : )
    Håper du får en fortryllende fin morsdag!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen. Nydelige bilder. Nå må jeg finne kameraet og se om mitt har samme funksjon. Det er så bra med fototips. Fine ord om mammaen din. Her hadde vi besøk av datter med familie i går. D

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen !
    nydelige bilder, VÅRSTEMNING !

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med morsdagen:)så vakkert du skriver idag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!
    Gratulerer med morsdagen:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Flott bilder av flotte blomster:) Nyt dagen!

    SvarSlett
  7. Oh so pretty, makes me feel spring is in the air :)

    SvarSlett
  8. Utrolig nydelige bilder, ranunkler er en favoritt her - veldig vårlige!
    god søndagskveld!
    klem Mari

    SvarSlett
  9. Ah så vakre bilder, blomster gjør noe med humøret :-)

    Herlige bidrag i NIButfordringen!

    SvarSlett
  10. Vakre blomster, ranunkler er herlig:)
    Trodde faktisk ikke det skulle bli noe morsdag her heller i dag, da jeg våknet måtte jeg minne hele gjengen på det:))

    Men utover dagen ble det både blomster, kake, kort og gave ♥

    SvarSlett
  11. Ikke så mye romantikk på morsdagen her heller gitt :) Men, til gjengjeld lager han middag omtrent hver eneste dag resten av året og er en super far, så jeg skal ikke klage! Ser ellers at vi begge elsker ranunkler, hihi. Håper din ukestart har vært god så langt! Klemmer

    SvarSlett
  12. Hei Lisette,
    Så fine bilder du tar! Og nydelige blomster som jeg tipper jeg vet hvor du har funnet;)
    Ha en fin dag!
    Kristin (fra Sølvberget Blomster)

    SvarSlett
  13. Så fine bilder av ranunklene. Jeg opplever morsdagen litt som deg. Mannen min er heller ikke særlig oppmerksom, men han hadde klart å rasket til seg et interiørmagasin (som jeg ikke leser)fra butikkhyllen samt et sjokoladeegg. Men det er tanken som teller og jeg ble selvfølgelig glad. :-)

    SvarSlett

Takk for komentar hos meg, det gjør meg GLAD!!!