lørdag 25. august 2012

Nytt pledd?... Giveaway

Savner du et varmt og mykt kosepledd nå som høsten melder sin anmarsj, og med en deilig sjokolade til? Ja, da må du lese deg nedover bloggen...

I samarbeid med Olivias Hus har jeg gleden av og lodde ut et deilig Karmameju fleece pledd og sjokolade. 

Olivias hus startet som en liten hjørnebutikk i Mandal i 2005, men vokste raskt over i større lokaler. Og finnes nå i Kristiansand også. Olivias Hus er et livstilkonsept som fører kjente og ukjente merkevarer innen interiør, møbler, klær, sko og kaffe&te. Olivas Hus har en visjon om å være en kilde til inspirasjon og fornyelse av DEG og DITT hjem.

På møbler fører dem: Gubi, Bestlite, HAY, Eilersen, Juul, Normann Copenhagen, Selected by John Dick, Muubs, Snowdrops(vintage) og Lindebjerg Design.

Innen interiør fører dem: Broste, Tine K, Nomess, Serax, Seletti, Bloomingville, House Doctor, Skjalm P, Wesco, kelimtepper, Design letters og Ferm Living.

Olivias Hus har også utrolig mye kule klær også, som: Closed, Humanoid, Just female, Iro, MIH, Second female, 5 Units, Gestuz, Holzweiler, American Vintage, By Zoe, Day Birger et Mikkelsen, 2 Day, Mikalea Wiesneck og Ganni. Butikken selger også kjente merker innen sko og vesker, noen av merkene er uggs, apair, Gardenia, The last Conspiracy, Minnetonka, cala&Jade, Melograno.


Karmameju and nice chocolate in a trendy box...


Fineste innpakning på sjokolade...Enig?



Hva gjør jeg for og være med på Giveawayen? For og samle inn poeng så må du samle lodder, se nedenfor. En heldig vinner får tilsendt pleddet og sjokoladen i posten, sammen med en Tine K kulepenn. Skriv hvor mange lodder du tar og hva. Har du ikke blogg så skriv navn og mail adresse. Alt i alt kan du samle 5 poeng.

1.lodd for og være følger bloggen min.
1.lodd for kommentar hos meg.
1.lodd for å legge ut LINK på bloggsiden din.
1.lodd for å like Olivias Hus på Facebook.
1.lodd for å følge Olivias Hus på Instagram.



Frist: 25.september










166 kommentarer:

  1. For et flott pledd. Jeg blir med og prøver lykken med 2 fine lodd :)

    God helg videre til deg!

    -Vigdis-

    SvarSlett
  2. Åhh, pleddet ser jo bare helt nydelig mykt ut! 4 lodd på meg og jeg krysser både armer og ben ;-)

    Fin helg til deg.
    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  3. Prøver meg med 2 lodd:)
    fin dag
    klem

    SvarSlett
  4. Oi så fin gave :)
    Slår til med 5 lodd jeg da :)

    Ha en fin dag :)

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Så flott gave,eg blir selfølgelig med og tar 4 lodd:))
    Ein fin fin lørdag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. 3 lodd på meg! Kjempefint pledd, krysser fingrene :)

    Christina

    SvarSlett
  7. Hei Lisette
    Jeg hopper gjerne på denne flotte give awayen. Karmameju har jeg veldig sansen for og dette var en rikitg hyggegave. Butikken høres absolutt spennende ut.
    Tar to lodd jeg (kommentar og følger)
    Ha en herlig lørdag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Jeg blir selvfølgelig m!!
    Jeg bor midt i mellom Olivia hus i Mandal og Kristiansand, lucky me;-)
    Tar 3 lodd( følger, kommentar og fb)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  9. Jeg blir selvfølgelig m!!
    Jeg bor midt i mellom Olivia hus i Mandal og Kristiansand, lucky me;-)
    Tar 3 lodd( følger, kommentar og fb)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  10. Prøver lykken og tar eit lykkelodd :-) Tvi-tvi ! rossland84@yahoo.no :)

    SvarSlett
  11. Lovely;) Ser teppet hadde passet perfekt til sofaen! Og hvem liker ikke sjokkis! 3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  12. hei,
    ny blogg for meg.
    lagt meg som følger .-)
    stikker innom igjen snart.
    2 lodd til meg. flott gave dette.

    masse hilsener TOVE

    SvarSlett
  13. Så herlig pledd. Jeg prøver meg med 2 lodd

    SvarSlett
  14. Nydelig premie!! Tvi Tvi!!
    3 lodd til meg.
    God helg til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  15. Perfekt til høsten!
    Elsker både pledd og sjokolade ;-)
    2 LODD på meg.
    God Helg!
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  16. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  17. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  18. Herlig gave! Trekker 3 lodd (følger, kommentar og liker Olivias Hus på Facebook).
    God helg!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  19. Du er fin, gaven er fin, og Olivias hus er fin.

    Jeg prøver 3 lodd, selv om jeg egentlig har sluttet med å tro på vinnerlykken min.
    - et lodd for følger - det har jeg vært lenge, bloggen din er en glede.
    - et lodd for kommentar - selvsagt.
    - et lodd til for å følge Olivias hus på Instagram.

    Happy lørdag til deg! :))

    SvarSlett
  20. Så aldeles nydelig! :)
    Prøver lykken med 4 lodd jeg.
    Følger, kommentar, like på facebook og instagramfølger :)
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  21. To lodd på meg, krysser fingrene;-)

    God lørdag!

    SvarSlett
  22. 2 lykke lodd til meg :) pledd får en aldri nok av liksom og for ikkje å snakka om sjokolade.
    god helg til deg og dine.

    henriette

    SvarSlett
  23. Blir med jeg og ;) trenger noe å varme meg på når nordavinden nå er tilbake, tre lodd på meg, følger,kommentar og Face! Håper jeg vinner! ;)

    SvarSlett
  24. De pleddene er så deilige! Tar tre lykkelodd jeg:)

    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  25. Ja, takk! Dette hadde vært noe å pakke seg inn en kald høstkveld -for ikke snakke om sjokoladen -NAM!!
    yvonnerenate@hotmail.no

    SvarSlett
  26. Hei, deltar gjerne med to lodd, kommentar og liker på fb. Pleddet ser deilig ut!

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  27. mmmm denne må jeg bare prøve lykken på:) Nydelig pledd og sikkert like nydelig sjokolade! 3 lodd tar jeg - som følger, kommentar og liker på face. Lørdags klem herifra

    SvarSlett
  28. Så fine give away :-)
    3 lodd til meg - klem

    SvarSlett
  29. Besøkte OH i Krs i sommer,
    en fantastisk butikk!!
    Tar gjerne to lodd :)
    GOD søndag til deg!

    SvarSlett
  30. Så herlig give away, kunne godt tenke meg det pleddet en kald høstkveld :)
    Trekker 3 lodd.

    Fin søndag til deg Lisette!

    Klem

    SvarSlett
  31. Fin giveaway. Synd jeg bor litt langt unna butikken.
    Er følger på bloggen og instagram, liker på FB og kommenterer her.
    Det skulle bli 4 lodd det :-)

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Var innom Olivias hus i Kristiansand i sommer - fantastisk butikk som jeg gjerne skulle bodd litt nærmere :)
    Herlig pledd - jeg prøver lykken med 4 lodd :)

    /Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Her uler det rundt hushjørnet, en kald nordavind...
    så det kunne passet bra med et mykt, varmende pledd:)
    3 lodd til meg (følger, kommentar og liker på facebook)
    Ha en fin søndag!
    Nina

    SvarSlett
  34. Superhyggelig gi bort! Kalde kvelder er her allerede, da trenger vi pledd og god sjoko!! ;o)
    2 lykklodd på meg;o)

    SvarSlett
  35. Koselig at du tittet innom hos meg!
    Du har jo en kjempefin gi-bort igang,
    og jeg vil gjerne ta 2 lodd i trekningen.
    Olivias hus har SÅ mye lekkert! Jeg liker
    så godt både butikken i Mandal og Krsand.
    God søndag til deg! //Lill Therese

    SvarSlett
  36. Hei:)
    Såå fin giveaway!
    Denne vil eg gjerne vera med på:)

    3 lodd til meg, klem MArianne

    SvarSlett
  37. Mykt pledd og en sjokolade er jo perfekt for en høstkveld :)
    Tar 4 lodd
    Ingrid

    SvarSlett
  38. Herlig premie!!
    Hadde ikke vært feil nå som vi går mot hufsekvelder:)
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd ♥

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  39. Så fint pledd! Det kunne jeg gjerne hatt :)
    Tar gjerne tre lodd jeg.

    SvarSlett
  40. Great Give Away! I love to join :-)
    Love Lisanne

    SvarSlett
  41. Tar full pott jeg! Altså 5 lodd.
    Det pleddet har jeg i mørkere farger og bruker det som sengeteppe over en rammemadrass. Men skulle veldig gjerne hatt ett til å kose meg under på sofaen også ;)
    Og sjokolade... fortjener nok en bit snart ;) 4 uker siden sist i dag!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  42. Dette er jeg gjerne med på. Kjempe flott premie :) Trekker 3 lodd jeg.
    klem klem

    SvarSlett
  43. Hei!
    3 lodd på meg, kommentar, følger og liker OH på FB,

    SvarSlett
  44. Hei, jeg prøver meg med 1 lodd. Merita (meritatonnessen@hotmail.com)

    SvarSlett
  45. Nydelig premie! Følger deg via Bloglovin', så trekker to lodd!

    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  46. Herlig giveaway :) Nydelig gave! Jeg er helt med - blir 2 lodd på meg, da :) klem klem

    SvarSlett
  47. Fin konkurranse! Olivias Hus er blant favorittbutikkene mine, først i Mandal og nå når jeg er innom Kristiansand:-) Hiver meg på og tar 3 lodd!

    Inger
    ijerstad@gmail.com

    SvarSlett
  48. Superfin giveaway:)
    Jeg er med - fire lodd på meg!

    (cathrine.toerressen@gmail.com)

    SvarSlett
  49. Fin butikk med mye lekkert! Nydelig giveaway, vil gjerne være med på den :) ønsker 2 lodd, jeg da. Facebook og Instagram :) Ha en strålende fin dag! Mvh Turid

    SvarSlett
  50. Hei,
    jeg prøver meg og!:
    3 lodd (kommentar, fb, instagram)
    Janne (jannkath@hotmail.com)

    SvarSlett
  51. Hei hei!!
    3 lodd på meg (alle gode ting er 3...).
    FB, IG og kommentar fra meg.
    <3 - lig hilsen Tonje

    SvarSlett
  52. 3 lodd på meg (følger, kommentar og fb)
    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  53. Så utrolig fin giveaway! Det pleddet hadde vært perfekt i sofaen utover
    høsten, og sjokoladen...nam!
    Jeg har likt både på fb og instagram, og følger jo deg.
    Fire lodd da?!

    Håper du får en fin kveld, riktig god bedring -
    ta vare på deg selv!

    God klem fra meg,
    Elisabeth

    SvarSlett
  54. 2 lodd på meg! Kommentar, og følger på Facebook. :)
    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Flott blogg og nydelig pledd!!
    3 lodd på meg;)

    SvarSlett
  56. For et herlig pledd,
    har plass til det i sofaen min:)

    4 lodd til meg
    - AC

    SvarSlett
  57. Så deilig premie
    Jeg er med 3 lodd til meg så er det bare å vente i spenning

    SvarSlett
  58. 4 lodder! :-)
    ha en super kveld - håper du ikke fryser.

    SvarSlett
  59. For en herlig giveaway med de flotte premiene, blir gjerne med:)
    Trekker tre lodd, kommentar - følger - link, og krysser fingrene.

    Fin tirsdag til deg,
    klem:)

    SvarSlett
  60. Så flott premie! Ypprelig nå som det begynner å bli kaldt. Jeg tar 4 lodd (kommentar, følger, facebook og instagram) og krysser fingrene for vinnerlykke!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  61. Perfekt premie for en sjokoholiker og frysepinn som meg ;)
    Trekker 3 lodd ( følger, kommentar og link )

    Klem

    SvarSlett
  62. Superfin premie!
    Jeg vil gjerne ha 4 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  63. Tre lodd til meg! Følger, kommentar og liker av OH på Facebook.
    Håper ting går seg til for dere og lille Amadeus. Alltid litt tøft med barnehagestart, både for store og små. :/
    Er fortsatt veldig begeistret for bloggen din. Besøker deg stadig vekk, men er altfor dårlig til å legge igjen spor.
    Jeg har også blogglotteri på
    gang. :) Titt gjerne innom!
    Klem fra nord*

    SvarSlett
  64. Jeg prøver lykken
    med 2 lodd... :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  65. Hei :)
    Kom over bloggen din via en annen blogg og likte den godt, så har lagt meg til som følger.
    Blir også gjerne med på giveaway - så flotte premier! Både pleddet og sjokoladen innbyr jo til den ultimate høstkosen :) Trekker 4 lodd, bruker ikke instagram (enda)
    Klem

    SvarSlett
  66. Jeg prøver lykken med ett mini-lodd ;-) Man vet jo aldri? Mvh ingrid, ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  67. Flotte, flotte gi-bort-en.
    Jeg prøver lykken med 5 lodd .
    Mon tro om noen av de bringer lykke :)

    En glad hilsen fra meg :)

    SvarSlett
  68. Klart jeg vil være med. Prøver lykken med tre lodd:-)

    SvarSlett
  69. Hei!
    Jeg blir gjerne med :) 1 lodd

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  70. Jeg trekker 2 lodd :) følger og kommentert :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  71. Fleecepledd nå mot vintertid - herlig! :)
    Jeg tar gjerne 2 lodd, følger og kommentar :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  72. Jeg er med :) og har likt Facebooksiden :)
    (2 lodd)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  73. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  74. Prøver med ett lodd!

    benedikte95@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Da kjører jeg på med 2 lodd =)

    SvarSlett
  76. Tar gjerne 2 lodd. Liker Olivias hus på facebook:)

    SvarSlett
  77. Tar veldig gjerne 3 lodd og håper på det beste.

    Mvh. Kristne S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  78. Nydelig! Jeg elsker pledd. og bruker de året rundt!
    Trekker 3 lodd!
    Følger på bloggen din, kommentar, link på bloggen og følger på Instagram :)

    SvarSlett
  79. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  80. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  81. FOR EN FIIIN PREMIE SØTE DEG!
    Hadde passet sååå til meg.
    tar full pott (utenom instagram,ikke begynt med det enda:)
    Så spennnede og gøøøy.
    Klem Nina

    SvarSlett
  82. Prøver lykken med 1 lodd!

    Klem fra Charlotte (charlotte85win@hotmail.com)

    SvarSlett
  83. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  84. Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd :)
    Ha en fin mandag! Klem, Tonje

    SvarSlett
  85. 1 lodd :) Det teppe så varmt og godt ut:) mvh Elise tigerjente87athotmail.com

    SvarSlett
  86. Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd. :D

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  87. Åh vilket underbart pris!!! Jag hoppas att jag kan vara med i utlottning trots att jag bor i Sverige. Jag norpar åt mig 3 lotter då jag länkat och följer på instagram (Elinaros) Nu håller jag alla tummar och tår!

    SvarSlett
  88. 2 lodd på meg :)
    rebecca95@live.no

    SvarSlett
  89. For en herlig premie! Den hadde kommet godt med nå som det går mot mørkere og kaldere tider :D
    Trekker 2 lodd for kommentar og følger.
    Ønsker deg en flott helg videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  90. OH, for en fin premie :) Jeg har vært på butikken i Mandal, den er jo bare helt super nice :)

    Trekker 3 lodd denne gangen.

    Klem :)

    SvarSlett
  91. Prøver lykken med 4 lodd (alt unntatt ingstagram)
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/vinn-pledd.html

    Klem

    SvarSlett
  92. Flott give away. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  93. Det så skikkelig herlig ut, jeg vil gjerne ha 4 lodd:=)

    SvarSlett
  94. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    4 lodd
    facebook : sabo eva
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  95. jeg går for 4 LykkeLodd! Tvi tvi . .. .

    SvarSlett
  96. Så fin blogg og konkurranse. Jeg har fortjent 4 lodd nå. Og krysser mine fingre og tær :)

    SvarSlett
  97. Jeg tar med meg tre lodd jeg da :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  98. Da tar jeg med meg fire lodd jeg.
    Ha en fortsatt fin uke!

    Ole-MArtin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  99. Ser ut som et stort og deilig pledd! :)
    Jeg følger Olivias Hus på facebook, og prøver lykken med 2 lodd:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  100. For et fint pledd! Jeg er skikkelig nyskjerrig på sjokoladen! Full pott til meg. :)

    SvarSlett
  101. Hei.
    Jeg kommenterer, og tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  102. Så fin premie! Det pleddet så veldig deilig ut:) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  103. Jeg prøver lykken med 4 lodd :o) Fantastisk blogg du har!!

    Hilsen Kathrine
    kat.byberg@gmail.com

    SvarSlett
  104. Flott blogg og konkurranse, prøver lykken med to lodd.
    Mvh
    Brit-Helen Rossmye
    Brithelenboe@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Herlige premier, jeg trekker fire lodd :)

    SvarSlett
  106. Jeg deltar med 3 lykkelodd :-D
    Kommentar, følger og instagram ;D

    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  107. Prøver meg med eit lykkelodd :) nilsen1981@yahoo.no

    SvarSlett
  108. Gleder meg til høsten og melder meg på med ett lodd :) sissela_85@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Hei :) Så fin premie og flaks at ikke fristen er ute!! Jeg trekker fire lodd og prøver lykken :) Kommenterer og følger deg, liker Olivia på face og følger Olivia på instagram. Ønsker deg en fin torsdag :)

    SvarSlett
  110. En lott tack!=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  111. Hei!!
    2 lodd på meg:)
    Fin helg til deg,klem fra Tone :)

    SvarSlett
  112. To lodder? Jeg følger deg og kommenterer deg. Liker bloggen din. anikris3@online.no

    SvarSlett
  113. Jag tar gärna en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Hva en morsom gave du har å tilby ...
    Jeg er med deg!
    3 lodd
    Link på høyre panel av bloggen:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    Beste ønsker fra Hellas, Olga
    -----------------------------
    What a nice gift you have to offer ...
    Super "Gandy"!
    I'm with you!
    3 lots
    Link on the right panel of the blog:
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/
    Best wishes from Greece, Olga

    SvarSlett
  115. Åh, herlig pledd!! Og sjokoolaaaade! Mmm! Jeg vil vinne ;) følger olivias hus og kommenterer her - 2 lodd på meg. Klem fra marennf a hotmail.com

    SvarSlett
  116. Fantastisk butikk, var innom butikken i KRS i dag, og de har masse fint, er gjerne med på giveaway, trekker 4 lodd, kine:)

    SvarSlett
  117. For en nydelig farge på pleddet. Jeg vil selvsagt delta, og prøver lykken med 3 lodd - kommentar, følger og link.
    Ønsker deg ei flott helg.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  118. Så flotte premier! Prøver gjerne lykken med 2 lodd:) God helg!!

    SvarSlett
  119. Hei :)

    du har en nydelige blogg her, og en fantastisk fin premie :) jeg vil prøve meg med 3 lodd :)

    du får ha en god helg

    gullkorn1001@gmail.com

    SvarSlett
  120. Hei!

    ღϠ₡ღ Kjempeherlig pledd, så vil gjerne være med i trekningen.ღϠ₡ღ

    Følger bloggen
    Kommentert
    Delt med venner på facebook
    Liker Olivias Hus på facebook

    Takker ja til 2 stk lodd :-)

    ღϠ₡ღ Ha en riktig GOD HELG! ღϠ₡ღ

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  121. Heisann!
    Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  122. Så fine premier:) 1 lodd til meg

    SvarSlett
  123. Pledd kan man rett og slett ikke ha for mange av, så jeg trekker 4 lykkelodd!
    (er ikke på Instagram, så det loddet ble litt vanskelig å trekke).

    Ha en flott søndag videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  124. Så flott! jeg tar 4 lodd. Therese

    SvarSlett
  125. Flott giveaway! Jeg er med 3 små lykkelodd :)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  126. Oj, denne har jeg gått glipp av! Heldigvis rekker jeg å ta to lodd. Superfin premie!

    SvarSlett
  127. Jeg følger bloggen, liker på facebook og kommenterer så det blir vel 3 lodd.

    Da er det bare å krysse fingrene :)

    Hilsen Ann-Iren Remen
    anniren20@gmail.com

    SvarSlett
  128. Jeg prøver lykken med 3 lodd..
    #1 Følger Bloggen
    #2 Liker Olivias Hus på Facebook.
    #3 Kommenterer..
    Kjempe fin blogg og kjempe fin premie
    Ønsker deg en kjempe fin uke....
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻♥༺♥༻

    SvarSlett
  129. 2 små lykkelodd :). Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  130. 3 lodd med følger, kommentar og delt med bilde.

    Har deg også i blogglisten min og håper det betyr ekstralodd?? :)

    SvarSlett
  131. Det pleddet så deilig ut og blir sikkert fint på sene høstkvelder. Prøver lykken med 3 lodd. :)

    SvarSlett
  132. Kjempefint pledd!
    Jeg tar 3 lodd; følger av bloggen, følger på Fb og kommentar.

    Mona

    SvarSlett
  133. Får aldri nok pledd og sjokolade på høsten :P
    Prøver meg med 2 lodd jeg (link og kommentar)
    Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett
  134. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd, kommentar + liker på FB :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  135. Det var en lun og høstlig giveaway som jeg må få med meg! To lodd for å følge deg og kommentere deg. anikris3@online.no

    SvarSlett
  136. For en finfin premie!!
    3 lodd til meg; kommentar, følger, link ;)

    SvarSlett
  137. Å nå hadde det virkelig gjort seg med et varmt pledd. Jeg tar to lodd :)

    Kirsti

    SvarSlett
  138. Jeg trekker 3 lykkelodd!
    For en nydelig blogg, jeg har blitt følger!

    SvarSlett
  139. Kommentar, følger og link :D Lykke til allesammen

    SvarSlett
  140. Also I would like sign up for these super candy.
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  141. Prøver meg på 3 lykkelodd :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  142. Hei, jeg er med og tar tre lodd (kommentar, følger blogg og på facebook). margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  143. 2 Lodd på meg

    Mvh

    Lisbet
    liskarl@hotmail.com

    SvarSlett
  144. Slenger meg med litt sånn i siste liten.
    1 lodd på meg da.
    Finfin mandag og ny uke til deg :))

    SvarSlett
  145. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg, her jeg sitter og småhutrer =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

    --------> 3 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  146. 3 lodd :-) utrolig herlig premie! Julie.mk@hotmail.com

    SvarSlett
  147. Prøver lykken med 5 lodd.

    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/09/vinn-pledd.html

    Klem

    SvarSlett
  148. Prøver lykken med 3 lodd:)
    mvh Janne K.
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  149. Dette teppet så utrolig deilig ut! Hadde vært flott nå som høsten virkelig har satt inn. 1 lodd på meg :)
    Josefine-91@hotmail.com

    SvarSlett
  150. 2lodd tek eg!! ;D så kjekk du er som delar!! ;D ynskjer deg ein flott haust!! ;D mvh Kirsti
    Kirsti-haram@c2i.net

    SvarSlett
  151. Deltar gjerne med 2 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  152. Jeg trekke 1 lodd,
    og håper på å vinne pledd nå som det er så kaldt!

    Mvh Rainbow

    (tonkabeans@live.no)

    SvarSlett
  153. Deilig pledd! Dårlig vinnerlykke, men jeg prøver med 3 lodd:) Du er velkommen til min blogg også:)) Klem lille meg

    SvarSlett
  154. Fint pledd :)
    Vil gjerne være med og tar 2 lodd.

    -Kathrine

    SvarSlett
  155. If somе оnе wiѕhеs expert view геgaгdіng running а
    blog after that i propoѕе hіm/her
    to gο to sее thiѕ websitе, Κeep
    up the good woгk.
    Here is my blog post ... DiamondLinks.net

    SvarSlett
  156. I'm really enjoying the design and layout of your website. It's
    a very easy on the еyes ωhich makes it much
    moгe pleaѕant for me tο
    сome herе and visit mоre often.
    Did you hire out a ԁеveloрer to crеate yоur theme?
    Fantastic wοгk!
    Visit my weblog - bad credit payday loans

    SvarSlett
  157. Fiгѕt оff I want to saу great blog!
    I had a quіck quеstion that Ι'd like to ask if you don't mind.
    I was intereѕtеd to knoω hoω
    уou centеr yοurѕelf and сlеar your thoughts befοre writing.
    Ι've had a hard time clearing my thoughts in getting my ideas out. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or hints? Kudos!
    Feel free to surf my homepage :: payday loans direct lender

    SvarSlett
  158. They tend to fit in with the in the future in this the event that.
    Awesome combined with a trustworthy skirted suit for that office or an outfit with a parka.
    ugg boots can bring us a relaxed style paired through T-shirts, jeans or just sportswear.
    This particular Classic Short, which is one about ugg boots
    traditional styles. http://www.pensanti-law.
    com/index.php/member/61627/

    SvarSlett
  159. Your engine's overall silhouette of the specific hobo handbags turned out less slouchy than was shown to spring. Baby clothing has gone beyond exclusively being apparel. There are a number details you should check when get a Gucci handbags. This is created for younger generation, and is very popular in america. http://test.tviou.com/profile-48444/info/

    SvarSlett

Takk for komentar hos meg, det gjør meg GLAD!!!