mandag 23. juli 2012

InteriørbloggStylist...

Lørdag 29.september skal interiør og boligmessen være i Bergen. Jeg kommer, og gleder meg enormt til en inspirasjonshelg og møte mine favoritt bloggere. Boligmessen avholder en stylistkonkurranse til oss bloggere der en skal ta ET bilde(valgfri tema)og komponere et interiør. Jeg har stylet mitt bidrag med forskjellige teksturer og materiale. Kelim puten skaper et grovere inntrykk på bildet, og det rustikke er blandet med glassverk som harmonerer mot det naturlige material som treverk i krakken og redskaper. Ballerina tøflene er heklet og de rundekulene på gulvet gir et mer røft uttrykk bort i fra det romantiske som rusjeputen og kurven. Blomster og strå gir et fint uttrykk i interiøret noe jeg bruker ofte som virkemiddel når jeg innreder og styler hjemme. Jeg tror jeg er den første som melder meg på konkurransen, "den som inte vågar vinner intet" sa alltid min mor...This is my passion!


Du kan melde deg på HER.

En regnfull dag her i Stavanger...

Klem Lisette











23 kommentarer:

  1. For et nydelig bilde! Du er jo helt rå på styling Lisette! :) En herlig stemning du har fått til her, digger det!

    Skulle gjerne vært på messen jeg også, men det får bli en annen dag.

    Ha en fin uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Kjempefint bidrag! Du er flink :) Gleder meg til å ses i Bergen på messen! Klemmer

    SvarSlett
  3. Du e' GOD, Lisette :) GOD!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Så flott:)
    liker de røffe og naturlige materialene, de harmoniske fargene
    og ikke minst sammensettingen!
    Du er god:)
    Ønsker deg lykke til i konkurransen!
    nina

    SvarSlett
  5. Åh, du er så flink!! Knallstilig!!

    Lykke til, Lisette!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så stilig! Gleder meg til å treffe deg der :)

    klem,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Wow! Dritfint!!
    Skal heie på deg i finalen, roomate!
    klem klem

    SvarSlett
  8. Harmonisk og vakkert bilde! Dette kan du:)

    SvarSlett
  9. Hei, så fint! Jeg skal også på messen - gleder meg masse! Kanskje vi sees? :)

    SvarSlett
  10. A beautiful photo! Really! Great styling!

    SvarSlett
  11. Takk for vakkert bidrag! Du kan farger og sammensetninger! Ha en fortsatt herlig uke!:-)

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde og styling. Lykke lykke til. Heier på deg :)

    SvarSlett
  13. Så nydelig bidrag, Lisette! Du er så flink. Elsker fargene og sammensetningen!!
    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Røft bilde. Ønsker deg masse lykke til :)

    SvarSlett

Takk for komentar hos meg, det gjør meg GLAD!!!