tirsdag 6. desember 2011

GIVEAWAY...

HURRA, jeg har min aller første GIVEAWAY. Har rundet mine 100 følgere og hele 200 innlegg. Er glad i hver eneste en som legger seg som en trofast titter her hos meg. Jeg vil i den anledning gi bort 3 FLOTTE gaver til dere. Prøver meg på litt ulike poeng dere kan score, så her er reglene:

1.lodd for og være følger hos meg.
1.lodd for kommentar hos meg.
1.lodd for å legge ut LINK på bloggsiden din.
3.lodd for å ANBEFALE bloggen min på din blogg.


Skriv hvor mange lodd du tar, og de uten blogg må legge igjen mailadresse : )

Så alt i alt kan du score 6 lodd, jo flere lodd større er vinnersjansen! Lykke til, gleder meg til og bli kjent med flere av dere, og håper selvsagt på enda flere FØLGERE av Lisettes Perler...

Her er det du kan vinne: 2 nye postkort i eske av THERESE SENNERHOLT, et nydelig SKULL armbånd i "glass kuler" i lys grønn (laget av Marlene som er min svigerinne) og 2 Tine K telysholdere.


Lykke til!


FRIST 31.desember


Klem fra Lisette







Mange fiiiiiine premier her!

92 kommentarer:

  1. Så fine premier!
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd;)
    Ha en finfin dag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg krysser fingrene for vinnerlykke..
    2 lodd..
    Klem;)

    SvarSlett
  3. Tillykke med alle de mange læsere! Hvor er det flot.
    Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlett
  4. Fiineste!!!
    3 lodd på meg - jeg laga et lite samlebilde som link.
    Håper det er OK!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Håper på vinnerlykke med to lodd :)
    Ha en fin fin dag, klem fra Ella

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fine tall :)
    Prøver lykken med 3 lodd jeg.
    Ønsker meg veldig de postkortene hi, hi.
    Ha en fin desember-tirsdag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Selvfølgelig, Heidi! Bare kjekt, tuuuuuusen takk!

    SvarSlett
  8. OJ, vad kul. Här vill jag vara med. Absolut! Jag är redan följare (såklart!) och lämnar en kommentar och dessutom länkar jag till dig. Det blir tre lotter va? :) Nu håller jag tummarna också :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  9. Flotte premier! Jeg vil veldig gjerne være med å feire og tar tre lodd (de tre første).
    Kjekt du ville være med på feiring min også. Bildet på bloggen er ikke så lett å kopiere, men du kan hente bildet på facebooksiden min her: http://www.facebook.com/pages/Dagdrømmeren/109800085712818?ref=ts (har lagt en link på giveawayinnlegget nå nettopp :)

    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Jeg tar 3 lodd -
    så fine premier da, gitt :)
    Så glad i Therese Sennerholt,
    og det armbåndet var jo bare superlekkert!
    Håper på vinnerlykke.

    GOD tirsdag til deg fra meg.
    Klem.

    SvarSlett
  11. For en flott giveaway! Gratulerer så mye med fine tall :)

    Jeg tar 2 lodd! Hååååper jeg vinner :)

    Ha en god dag!
    klem Nina

    SvarSlett
  12. Hei Lisette! Selfølgelig vil eg være med på denne! Knallfine premier!!
    Like spent kver dag eg ser du har nytt innegg :)

    Eg prøver meg med 6 lodd eg då :)

    Ha ein flotte dag!

    Klem

    SvarSlett
  13. Sp gøy med give away!!! Eg trekk to lodd :) følger og kommentar. Ha ein nydelig dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  14. Hei søte!
    Gratulerer med så herlige besøkstall og følgere.

    Jeg vil selvfølgelig være med og trekket 2 lodd :)


    Koose deg på ikveld.
    Fabelaktig tirsdag til deg, her er det siste innspurt på årsforhandlinger på jobben før jeg kan slenge bena på bordet og slappe av og kose meg resten av desember :)

    klem

    SvarSlett
  15. Veldig moro at du har give away! Fine premier. Gratulerer med 100 følgere! Jeg tar 2 lodd
    klem Hege xxx

    SvarSlett
  16. Oi, stiiilig giveaway! Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd :))

    Ha en super dag.

    klem, Lise

    SvarSlett
  17. Gratulerer med så mange følgere, det er vel fortjent! Kjempeflott blogg mad masse inspirasjon. Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær, flotte premier!
    God jul :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  18. hohoi for noen flotte premier!
    vil gjerne være med å feire :)
    2 lodd til meg! klemmer

    SvarSlett
  19. Å jajajaja jeg vil være med! Eeeeelsker disse:)

    Glatulere så mye.

    Jeg følger gjerne!

    2 lodd på meg da

    - krysser fingrene


    Klem

    SvarSlett
  20. Hei! Jeg trekker 3 heldige lodd! Håper jeg vinner, kjempe fine premier! Klem Henriette

    SvarSlett
  21. Oi, de kortene der takker jeg ikke nei til!
    Ny, og FLOTT, blogg for meg dette! Skal ta en nærmere kikk i kveld :)
    Ser vi er Rogabloggere begge to.
    Kanskje jeg snart må tørre å bli med på bloggtreff!
    Jeg prøver lykken med to lodd jeg.
    Hilsen fra Guro

    SvarSlett
  22. Så fine premier!! Jeg blir med, tar tre lodd.

    Klem Fru Samuelsen:-)))

    SvarSlett
  23. Hei:)så morro:)slenger meg med.tar 2 lodd.(følger og kommentar)
    Krysser fingrene,for her var det masse fint:)

    SvarSlett
  24. Fine premier lisette:),
    jeg trekker 2 lodd:)
    Klem

    SvarSlett
  25. Prøver lykken med to lodd! :)
    Gratulerer med så mange følgere!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  26. Gratulerer, så morro. Flott giveaway, jeg blir gjerne med og tar tre lodd:-)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med feiring!
    SÅ flotte gaver!
    Jeg er helt klart med!!!
    2 lodd på meg(følger+kommentar)


    Førjulsklem fra Hilde

    SvarSlett
  28. Bogafjell. Enn du?
    Ja, blir kanskje med på neste treff hvis det ikke er så farlig ;)

    SvarSlett
  29. For noen flotte premier! JEg tar gjerne 3 lodd =)

    SvarSlett
  30. Utrolig morsomt, og gratulerer med å ha runnet 100 følgere og 200 innlegg.

    Jeg vil jo selvfølgelig være med på denne flotte give awayen :)
    Jeg tar 5 lodd (følger1+kommentar1+anbefalebloggen3=5lodd)
    Krysser fingrene og håper på et snev av vinnerlykke for en gangs skyld!

    god tirsdagskveld!
    klem Mari

    SvarSlett
  31. Forresten her har jeg strevet en liten blogg anbefaling om din blogg:
    http://nordicintereor.blogspot.com/2011/12/en-fantastisk-blogg.html

    Klem Mari

    SvarSlett
  32. SV: Takk for koselig kommentar:)
    Ja, den teen er herlig :) ja, har sendt over link om innlegget jeg har krevet :) Linken ligger i kommentaren over. jeg krysser fingrene og håper jeg vinner, det hadde vært noe - utrolig flotte premier da :)

    klem Mari

    SvarSlett
  33. Så fine give away'er du har Lisette :) Jeg trekker 3 lodd :)

    Klem Linnea

    SvarSlett
  34. Ska' sei du! Dette må eg jo vera med på, så kjekt! Eg tar tre lodd, takk :)

    Ha ein herlig-herlig onsdag!

    Klem Eli

    SvarSlett
  35. Oh, Lisette, you have a great Giveaway!!!!
    I´m in! Thank you!!!!!
    Have a wonderful day,
    Hugs
    Yvonne

    SvarSlett
  36. Jeg er medlem, kommenterer, linker og anbefaler:)
    Krysser fingrene også;)
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  37. Hei!
    To lodd, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  38. Så fin blogg du har☺ Legger meg lett til som følger her☺ Linkar også til min blogg☺
    3 lodd til meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  39. Så fine premier!! Klart jeg vil være med - prøver lykken med to lodd :) Klem Pauline

    SvarSlett
  40. Åå så fine premier og en flott blogg :-) Trekker 1 lodd å håper på lykke :-)

    SvarSlett
  41. For noen flotte premier da! Gratulerer med så mange følgere!

    Jeg prøver meg på 2 lodd :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  42. Fiiine premier!!
    Tar 3 lodd og håper på det beste!!
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  43. Hej!
    Kan inte få nog av Therese Sennerholt o de andra premierna var ju kjempefine de med. Likaså din blogg :)!
    1 lott tack!!!!
    Kram/Jennifer

    SvarSlett
  44. Jeg er også med og trekker 2 lodd:) tvi,tvi

    Klem
    Kjersti

    SvarSlett
  45. Jeg er med og prøver lykken med 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  46. Hei fine du! Jeg vil såå gjerne være med:-) Tar 2 lodd! Klem fra Cecilie

    SvarSlett
  47. For en flott premie :) Jeg er så klart med og trekker 3 lodd.

    klem Jane

    SvarSlett
  48. Endelig fekk eg og meldt meg på denne kjekke gje-borten. Eg er alltid så treig og så pleie eg å gløyma det ut.. Det blir 3 lodd. Kommentar, følger og link!
    Fin helg til deg og dine :-)

    SvarSlett
  49. Hei på deg så klart jeg har lyst å være med. Jeg trekker 3 lodd først så kanskje jeg kommer og tar tre til:-)

    Ønsker deg en fin ny dag imorgen.

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  50. Hei.

    Grattis med flotte tall. 6 lodd? Det var veldig sjenerøst da. Ikke noe å lure på, jeg tar 6 lodd hvis...

    Det har seg sånn at tidligere har jeg hatt "ukens blogg" hos meg. Det er jo da en anbefaling. Jeg låner et bilde fra bloggen din, skriver noen fine ord om bloggen og lager innlegg og et bilde i sidekolonnen. Hvis jeg får lov til dette så tar jeg med meg de siste 3 loddene, altså 6 totalt. Mandager er da jeg legger ut "ukens blogg". Er du med??

    Klem Mona C

    SvarSlett
  51. Hei!
    Flotte tall - og flotte premier:)

    Jeg er med med 6 lodd.

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  52. Hei og gratulerer!
    Klart jeg vil være med, trekker ett lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Klart jeg vil være med!! Tar 2 lodd jeg og følger :)

    SvarSlett
  54. Hei! Så fine premier:) Jeg tar to lodd, kommentar og link. Liker bloggen din veldig godt også. Titter innom snart:)

    SvarSlett
  55. Jeg henger meg på med ett lodd! Ha en fortsatt fin førjulstid.

    SvarSlett
  56. for en flott give away!!
    2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  57. Hei, jeg prøver meg med et lodd :)

    SvarSlett
  58. Hei!! Jeg blir gjerne med på denne Give Away og trekker 1 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  59. Heihei
    Jeg blir med...
    trekker 2 lodd..kommeterer og følger..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  60. Jeg blir med!!!
    2 lodd til meg.
    mvh Hildegunn
    hildegunn29@hotmail.no

    SvarSlett
  61. Kjempefin blogg. Jeg tar gjerne tre lodd. :)

    SvarSlett
  62. Denne har gått meg hus forbi, men jeg må jo være med :)
    Tar to lodd jeg :)
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  63. Jeg er med, 2 lodd (følger og kommentar)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  64. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  65. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    ► 6 lodd opp av hatten på meg (om du godtar facebook deling/tipsing) =)

    Ønsker deg og alle lesere en riktig GOD JUL ♥♥♥

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  66. For noen vakre gaver! <3
    Ønsker deg og dine en fredelig jul og alt godt i det nye året.
    Jeg tar med meg 2 lodd og håper på det beste.
    Vennlig hilsen
    Pia (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  67. Herlige premier

    jeg blir med å trekker 3 lodd:)

    klem Linda

    god jul!!

    SvarSlett
  68. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Hei! Hei!

    Jeg vil gjerne delta hos deg.
    Spennende saker du har!
    Deler med 701 venner.
    Blir det 2-3 lodd??

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  70. Jeg har blitt følger og kommentert, da blir det 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  71. Jeg ta ett lodd.

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  72. prøver meg med 2 lodd!:) ha en fin jul videre

    janne :)

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hei,Fiiin giveaway!!!! fant bloggen din gjennom en av de andre bloggene jeg følger..grattis med mange følgere! Jeg følger gjerne bloggen din videre:) Prøver meg med 3 lodd:)

    Fotsatt god jul:)
    Kine:)

    SvarSlett
  74. Gratulere med flotte tall, som har resultert i denne fanastiske give awayen..
    Her var det mye flott.
    Gleder meg til å følge bloggen din videre.
    Prøver lykken med 3 lodd.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  75. Heisan!!
    Jeg vil gjerne være med på trekningen din med to lodd!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  76. åå, jeg vil gjerne være med på dette! krysser fingrene med mine to lodd! Følger og kommentar =)

    SvarSlett
  77. Hei!! Denne blir jeg med på, 2 lodd trekker jeg opp av hatten, Klem Anna

    SvarSlett
  78. Ja takk, jeg tar to lodd. Håper jeg vinner de flotte krusene:-)

    Camilla
    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  79. Blir også med og tar 2 lodd ;)

    Godt nytt år ;)

    SvarSlett
  80. Gratulerer! Jeg trekker to lykkelodd, vakre premier! anikris3@online.no

    SvarSlett
  81. Jeg hiver meg på i siste øyeblikk ;-)
    Tar gjerne 3 lodd, følger, kommenterer og linker på bloggen min.

    Nyt dagen ♡

    SvarSlett
  82. Tar gjerne 2 lodd sånn i siste øyeblikk :)
    Kerstin

    SvarSlett
  83. Heia Lisette:)

    Årre......dette har eg ikkje fått med meg før NO eg at du har Giveawy her:o)

    Jo takk,eg vil meir en gjerne vere med på den!:)
    Knall flotte premier du har da,spes. det armebandet..!!

    Så eg trekker 3 lodd takk ( følger,kommentar og link )
    Da krysser eg alt eg har til i morgå!;)

    Ha ein fin dag!
    Klem,
    Randi

    SvarSlett
  84. Jeg trekker 2 lodd( følger+kommentar ) ♥

    Hilsen Dora Chen
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  85. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  86. Jaaa jeg vil veldig gjerne være med og gleder meg til å følge bloggen din videre. 2 lodd til meg. Makronene du fikk av din svigerrinne så lekre ut. Jeg ha hatt så lyst til å prøve å lage makroner men det ser litt vanskelig ut. Ha en flott nyttårsaften. Klem fra Thora.

    SvarSlett

Takk for komentar hos meg, det gjør meg GLAD!!!